• Tomofumi Murakami

    Comexposium Japan K.K.
    ad:tech コンテンツ責任者


    1999 After graduating from the Faculty of Economics, Chiba University, he joined a major publishing company and became active as a book and magazine editor of local business. We jointly developed JustSystems Corporation and the term dictionary (ATOK) for civil servants. After that, he launched two magazines such as startup related as a chief editor at 2007 marketing publisher, and launched a fee-based membership Web site. After 2014 Director of Energy Venture Company, 2015 "Gaishi-shukatsu. com" Content Director, after 2016 ad: tech tokyo Content Manager.
  • Session:コマースでのコミュニティを活用したブランドエンゲージメントの重要性

    Session:滑らないコンテンツマーケティング術―戦略的なアプローチ

    Session:爆買いは終わった。 真のインバウンド戦争への施策

    Session:キャッシュレス時代に顧客をストレスから解放する方法

    Session:オムニチャネル時代 商業施設のEC施策

    Session:どこまでやり切れていますか?顧客分析こそオムニのツボ